68% van de consumenten zegt dat ze door digital signage sneller bereid zijn een geadverteerd product te kopen
Het is bewezen: audiovisuele technieken hebben een positieve impact op de klantervaring. Uit onderzoek blijkt dat beeldschermcommunicatie niet alleen een positieve impact heeft op de aankopen van de consumenten, maar ook op herhaalbezoeken: 90% van de shoppers zegt eerder geneigd te zijn een fysieke winkel opnieuw te bezoeken als de muziek en visuals een plezierige sfeer creëren.
Benieuwd hoe jij WOW creëert voor alle zintuigen? Met bijvoorbeeld narrowcasting, led-verlichting of geurtechnieken? Wij gaan jou helpen!
Een doeltreffende audiovisuele oplossing
Digitale schermen kunnen op allerlei creatieve manieren worden toegepast. Als specialist in het bedenken en maken van audiovisuele toepassingen weten we precies welke narrowcasting oplossing écht toegevoegde waarde biedt voor jou én jouw klanten. Alles om de winkelervaring te versterken. Om je te adviseren over de best mogelijke audiovisuele oplossing, begrijpen we graag jouw uitdagingen en doelstellingen. Zo wordt de aanschaf niet zomaar een leuke gadget, maar een enorm doeltreffende oplossing! Het doel? Dat jij straks met twinkelende ogen roept: “Hier zocht ik naar!”.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Bezoek ons Experience Center bij Inspirium. Hier kun je de kracht van audiovisuele technieken zelf ervaren!
Toepassingen van Livingprojects kom je onder andere tegen in vestigingen van Gentiluomo, G-star, Tricorp, Vodafone, Puma PSV Fanstore, The Mall of the Netherlands, Albert Heijn, Jumbo en Plus supermarkten.

Een maximale impact met narrowcasting
Producten even aanraken, zien, horen en voelen. Maar liefst 50 tot 80% van de aankoopbeslissingen worden in de winkel zelf genomen. Veel hè? Daar kun jij je voordeel mee doen. Digital point of sale marketing speelt in op verkoopkansen en helpt je bij het behalen van diverse doelen, zoals:
-
Een verbeterde klantervaring creëren
-
Aandacht trekken of een stopmoment vormen
-
Koopbehoefte triggeren
-
Een hybride winkelervaring bieden: online en offline winkelen verbinden
-
Promotie van een specifiek product of productgroep
-
Upsell stimuleren
-
Merkbeleving vergroten
-
Personaliseren van de in-store ervaring

Samen jouw WAANZINNIGE IN-STORE ERVARING creëren?
Ben jij benieuwd naar de kracht van onze audiovisuele- en lichtoplossingen en sta je te springen om de ervaring binnen jouw winkel een boost te geven? JA? Tik ‘m aan! Wij ook. Hieronder nemen we je mee in ons stappenplan richting hét WOW resultaat.

1. INTAKE op onze experience locatie
Wat wil je met audiovisuele toepassing bereiken? Wat zijn vereisten, wensen, dromen? We zetten alles op een rijtje en bepalen welke oplossing het beste aansluit bij jouw situatie. Van één beeldscherm tot aan maatwerk, wij beloven WOW! Wij nodigen je graag uit op één van onze experience locaties, hier ervaar je zelf hoe onze belofte wordt gerealiseerd.

2. Systeemopmaak & inrichting
Wij zorgen voor de inrichting van de door jouw gekozen audiovisuele oplossing en maken templates op in je eigen huisstijl. Het systeem is direct klaar voor gebruik! Dat is het unieke van ons Smart Retail systeem.

3. Service & support
Niets zo vervelend als een scherm op zwart of de melding dat er een storing is. Vinden wij ook. Daarom bieden we een service concept waarbij we 24/7 bereikbaar zijn.

4. ADD WOW
Klaar om WOW toe te voegen! Je kan nu zelf aan de slag met relevante content, voor bijvoorbeeld het creëren van merkbeleving, het tonen van campagnebeelden en highlighten van promoties. Kortom jouw klanten écht raken!


Cases interactieve retail



Sparren over een 100% kippenvel in-store experience voor jouw merk?
Benieuwd naar de mogelijkheden van digital signage voor jouw fysieke winkel? Glenn brainstormt graag over hoe jij jouw klanten écht kan raken met beeld, geluid, licht en geur.