Een merkbeleving die scoort

Op de plek waar de grootste supporters van PSV verzamelen, het Philips stadion, kunnen fans hun hart ophalen in de PSV fanstore. Hier koop je niet alleen het nieuwste wedstrijdshirt, maar word je tegelijkertijd ook ondergedompeld in een wereld waar PSV, Eindhoven en Puma samen komen. In de winkel is alles gericht op fanbeleving, merkactivatie en het aanspreken van het supportershart. Mede dankzij de lichtspecials, die we in opdracht van Signify en PSV mochten maken.

Een Puma jasje

Met de rebranding van de PSV fanstore, ontstond de wens om de winkel in een stoer Puma jasje te stoppen. Geïnspireerd op het concept van de Puma Manchester United Fanshop, kwam hiermee ook de ontwikkeling van een lichtspecial tot stand. Het resultaat: stoere lichtlijnen die door de gehele winkel in de lucht zweven. De lijnen tonen een dynamisch kleurenspel en kleuren, hoe kan het ook anders, in PSV wit en rood. Een opvallend geheel die extra waarde toevoegt aan de ervaring voor supporters en toeristen in de fanstore.  ​​​

Stoere uitstraling

Om het geheel te realiseren, ontwikkelde Livingprojects een custom-made behuizing met een standaard (Vaya Tube) armatuur. Een oplossing die, als we de medewerkers van de fanstore mogen geloven, echt bijdraagt aan de stoere merkbeleving die ze voor ogen hadden.

OOK een optimale merkbeleving in jouw winkel?

LAAT JE GEGEVENS ACHTER, NEMEN WIJ CONTACT MET je OP!

U bent al geverifieerd.
Moment geduld...