Creëer een onvergetelijke indruk door een omgeving met technieken die alle zintuigen doet prikkelen

Het is bewezen: het prikkelen van alle zintuigen heeft een positieve impact op de bezoekerservaring. 90% van de consumenten geeft aan dat een aangename sfeer een belangrijke factor is voor een herhaalbezoek. Middels beeld, geluid, licht en geur bereik je niet alleen mensen, je raakt ze! Dit zorgt onder andere voor een onvergetelijke indruk, herhaalbezoeken en gratis reclame.

Benieuwd hoe jij WOW creëert voor alle zintuigen? Met bijvoorbeeld narrowcasting, led-verlichting of geurtechnieken? Wij gaan jou helpen!

Verbeter de bezoekerservaring
Vergroot de merkbeleving
Trek de aandacht met videocontent
Speel in op verkoopkansen

Beeld

Audiovisuele technieken spelen een belangrijke rol bij het creëren van een ultieme beleving en het stimuleren van verkoop. Zo worden videowalls en narrowcasting steeds vaker toegepast binnen retail en hospitality om klanten te informeren, te inspireren én te verleiden. Zo wordt Digital Signage ingezet om productinformatie te delen, acties en aanbiedingen te promoten en de sfeer in een omgeving te creëren.

Met interactieve displays krijgen bezoekers de mogelijkheid om op een actieve manier kennis te maken met producten, merken en ruimtes. Zo kunnen klanten bijvoorbeeld via de displays producten uitproberen, informatie opzoeken of vergelijken en hun mening achterlaten. Daarbij is het mogelijk om entertainment te verzorgen met bijvoorbeeld interactieve games, muziek en video's.

Licht

Doeltreffende binnenverlichting wordt ingezet om de beleving van een product, merk of locatie neer te zetten, om zo verkoop en een prettig gevoel te stimuleren. Het gaat dus niet alleen om de juiste sfeer, maar zo kan ook worden aangestuurd op het koopgedrag van klanten. Zo kun je met verlichting een onbewuste looproute creëren voor jouw bezoekers om upselling te stimuleren. Het is zélfs mogelijk om 'indoor-gps' in de verlichting te verwerken om het gedrag van bezoekers te meten.

Lichtmarketing wordt ook steeds vaker ingezet binnen retail en hospitality, waarbij licht wordt gebruikt om de sfeer van een locatie te creëren én de gasten te verleiden tot een langer verblijf of het bestellen van meerdere producten. Ook in de evenementenbranche wordt lichtmarketing toegepast om de beleving van het evenement te optimaliseren.

Geluid

Trek de aandacht en zorg voor merkherkenning door gebruik van geluidsinstallaties. Speel in op bepaalde waarden of emoties door het inzetten van geluid, waardoor het gemakkelijker wordt om klanten te binden en te behouden. Geluidsmarketing kan op verschillende manieren worden toegepast. Denk hierbij niet aan een jingle die afspeelt op de radio, maar de totaalbeleving van jouw pand!

Het geluid moet passen bij het merk of product en de gewenste doelgroep aanspreken. Zo kan het gebruik van rustgevende muziek in een wellness-spa helpen om een ontspannen sfeer te creëren, terwijl het gebruik van opzwepende muziek in een sportwinkel kan bijdragen aan een energieke en sportieve sfeer. Door het consistent gebruik van een bepaald geluid of muziek in alle communicatie uitingen van een merk, wordt het merk herkenbaar voor de ontvanger. 

Geur

De geur die in jouw pand aanwezig is speelt een belangrijke rol bij het vormen van de eerste indruk van bezoekers. Een aangename geur kan deze eerste indruk positief beïnvloeden en daarom maken steeds meer organisaties en winkels gebruik van geurbeleving als onderdeel van hun marketingstrategie. Door de juiste geur te kiezen kan de identiteit van het merk worden versterkt. 

Geurdispensers worden binnen retail en hospitality vaak gebruikt om onaangename geuren te maskeren en om een prettige beleving te creëren. Een luxe winkel wil graag een geur verspreiden die wordt geassocieerd met exclusiviteit en verfijning. Een koffiebar kiest eerder voor de geur van versgemalen koffie om de klant te verleiden tot aankoop. 

Van creatief concept tot doeltreffende realisatie
Wij prikkelen alle zintuigen met beeld, geluid, licht en geur
Laat je inspireren in onze Experience Locaties (in Breda & Amsterdam)
Wij realiseren 100% kippenvel, oftewel: We add WOW

Samen jouw WAANZINNIGE indoor experience creëren?

Ben jij benieuwd naar de kracht van onze oplossingen die alle zintuigen raken? Sta je te springen om de ervaring binnen jouw pand een boost te geven? JA? Tik ‘m aan! Wij ook. Hieronder nemen we je mee in ons stappenplan richting hét WOW resultaat.

 

 

icon-strategie-creatie.png

1. bezoek onze experience locatie

Wat wil je met het prikkelen van zintuigen bereiken? Wat zijn wensen en dromen? Van één beeldscherm tot en met het raken van álle zintuigen. Wij beloven WOW! Je bent van harte welkom op één van onze experience locaties. Hier ervaar jij zelf hoe wij onze belofte waarmaken.

icon-engineering.png

2. Ontwikkeling creatief en technisch concept

We beginnen met het maken van een inspirerend plan op basis van jouw wensen en onze inzichten. Vervolgens gaan we naar de technische tekentafel om het project vorm te geven. Zo word je meegenomen van het begin tot het eind en past het concept perfect in de eigen huisstijl.

icons8-light-bulb-64.png

3. ADD WOW

Jouw plannen worden werkelijkheid! Klaar om WOW toe te voegen! Je kan nu zelf aan de slag met relevante content, voor bijvoorbeeld het creëren van merkbeleving, het tonen van campagnebeelden en highlighten van promoties. Kortom: jouw klanten écht raken.

icon-service-onderhoud.png

4. Service & Onderhoud

Om alle WOW te behouden moet er soms onderhoud of service plaatsvinden. Denk hierbij aan een storing of een armatuur die aandacht nodig heeft. Daarom bieden we een service concept aan waarbij we 24/7 bereikbaar zijn.

Ervaar de kracht van beeld, geluid, licht & geur techniek

Een omgeving vol touchpoints die raken? Neem contact met ons op en bezoek onze experience locaties in Breda en Amsterdam. Wij laten je graag ervaren wat de kracht van multi-zintuigelijke impact doet en wat er mogelijk is voor jouw winkel of gastengelegenheid.  Bakkie doen? De koffie staat klaar!

U bent al geverifieerd.
Moment geduld...
LP_tricorp_fase_01.jpg

Audiovisual what?!

Even wat uitleg bij sommige termen nodig? Snappen we. Komt ‘ie:

Digital signage: digital signage is de parapluterm voor alle soorten van beeldschermcommunicatie. Wanneer er beelden via een digitaal scherm worden getoond, kunnen we dus spreken van digital signage.

Narrowcasting: deze techniek is bedoeld om een heel specifiek publiek te bereiken. Het idee is om deze doelgroep op een specifieke locatie en op een specifiek moment van gerichte informatie te voorzien. Denk hierbij aan productinformatie voor klanten van een winkel.

Videowall: Videowall is een displaytechnologie waarmee meerdere displays kunnen worden samengevoegd tot één groot scherm. Deze displays hebben smalle randen, waardoor er een naadloos beeld ontstaat. Deze kunnen worden gecombineerd in verschillende vormen en maten, afhankelijk van de behoefte en toepassing.

Cases interactieve retail

themallofthenetherlands_hero.jpg

The Mall Of The Netherlands

View this case
Puma-PSV-fanstore-1.jpg

Puma PSV fanstore

View this case
nextlevelcars_hero.jpg

Next level cars

View this case

Blogs

6L5A7550.jpg

Livingprojects opent showroom in Inspirium

Lees meer
Blog_thumbnail.jpg

Vier technieken om fans van jouw merk te creëren

Lees meer
blog thumbnail 500x500 digital signage 2-01-01.jpg

Waarom digital signage de klantervaring in jouw winkel verbetert

Lees meer
blog thumbnail 500x500.jpg

Wat is digital signage? En waarom heb jij het als retailer nodig?

Lees meer
digital-signage-retail.jpg

Retailer? Dan laat je kansen liggen als je deze techniek niet gebruikt

Lees meer
Hero_retail_blog.jpg

Een unieke offline beleving voor iedere klant

Lees meer
retail_feature.jpg

Hoe je met techniek jouw doelgroep bereikt

Lees meer
LP_Genti_202303-9.jpg

Optimaliseer je customer journey

Lees meer
strategie.jpg

Hoe bereik je het wow-gevoel?

Lees meer

Sparren over een 100% kippenvel in-store experience voor jouw merk?

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw merk? Wij brainstormen graag over hoe jij jouw klanten écht kan raken met beeld, geluid, licht en geur.

U bent al geverifieerd.
Moment geduld...