INTEGREER REAL-TIME COMMUNICATIE MET NARROWCASTING, VERGROOT DE KLANTBETROKKENHEID EN STIMULEER VERKOOP
Het is bewezen: audiovisuele technieken hebben een positieve impact op de klantervaring. Uit onderzoek blijkt dat beeldschermcommunicatie niet alleen een positieve impact heeft op de aankopen van de consumenten, maar ook op herhaalbezoeken: 90% van de shoppers zegt eerder geneigd te zijn een fysieke winkel opnieuw te bezoeken als de muziek en visuals een plezierige sfeer creëren.
Benieuwd hoe jij WOW kan creëren voor alle zintuigen? Met narrowcasting kunnen wij jou helpen om dit te realiseren.
Doeltreffende communicatie
Narrowcasting kan op allerlei creatieve manieren worden toegepast. Als specialist in het bedenken en maken van audiovisuele toepassingen weten we precies welke narrowcasting oplossingen écht toegevoegde waarde bieden voor jou én jouw klanten. Alles om de winkelervaring te versterken. Om je te adviseren over de best mogelijke audiovisuele oplossing, begrijpen we graag jouw uitdagingen en doelstellingen. Zo wordt de aanschaf van narrowcasting schermen niet zomaar een leuke gadget, maar een enorm doeltreffende digitale bewegwijzering! Het doel? Dat jij straks met twinkelende ogen roept: “Hier zocht ik naar!”. Benieuwd naar de mogelijkheden? Bezoek ons Experience Center bij Inspirium. Hier kun je de kracht van audiovisuele technieken zelf ervaren!
Toepassingen van Livingprojects kom je onder andere tegen in vestigingen van Gentiluomo, G-star, Tricorp, Vodafone en Puma PSV Fanstore.
Een maximale impact met narrowcasting
Producten even aanraken, zien, horen en voelen. Maar liefst 50 tot 80% van de aankoopbeslissingen worden in de winkel zelf genomen. Veel hè? Daar kun jij je voordeel mee doen. Digital point of sale marketing speelt in op verkoopkansen en helpt je bij het behalen van diverse doelen, zoals:
-
Een verbeterde klantervaring creëren
-
Aandacht trekken of een stopmoment vormen door een narrowcasting scherm
-
Koopbehoefte triggeren
-
Een hybride winkelervaring bieden: online en offline winkelen verbinden
-
Promotie van een specifiek product of productgroep
-
Upsell stimuleren
-
Merkbeleving vergroten met digitale reclameborden
-
Personaliseren van de in-store ervaring
Samen jouw WAANZINNIGE IN-STORE ERVARING creëren met narrowcasting?
Ben jij benieuwd naar de kracht van onze audiovisuele- en lichtoplossingen? Sta je te springen om de ervaring binnen jouw winkel een boost te geven? JA? Tik ‘m aan! Wij ook. Hieronder nemen we je mee in ons stappenplan richting hét WOW resultaat.
1. bezoek onze experience locatie
Wij nodigen je graag vrijblijvend uit op één van onze experience locaties in Breda of Amsterdam, hier kun je alle mogelijkheden zelf in de praktijk ervaren. Vervolgens bekijken we samen wat je met audiovisuele toepassing bereiken? Meer herhaalaankopen? Langere tijd in de winkel? Wat zijn vereisten, wensen, dromen? We zetten alles op een rijtje en inspireren jou met een oplossing die het beste aansluit bij jouw situatie. Van één beeldscherm tot aan maatwerk, wij beloven WOW!
2. Systeemopmaak & inrichting
Wij zorgen voor de inrichting van de door jouw gekozen display(s) en maken templates op in je eigen huisstijl. Het systeem is direct klaar voor gebruik! Dat is het unieke van ons Smart Retail systeem met narrowcasting software.
3. Service & support
Niets zo vervelend als een scherm op zwart of de melding dat er een storing is. Vinden wij ook. Daarom bieden we een service concept waarbij we 24/7 bereikbaar zijn.
4. ADD WOW
Klaar om WOW toe te voegen! Je kan nu zelf aan de slag met relevante content, voor bijvoorbeeld het creëren van merkbeleving, het tonen van campagnebeelden en highlighten van promoties. Kortom: jouw klanten écht raken!
Cases interactieve retail
Andere bekeken ook...
Sparren over een 100% kippenvel experience met narrowcasting voor jouw merk?
Benieuwd naar de mogelijkheden van narrowcasting voor jouw fysieke winkel? Wij sparren graag over hoe jij jouw klanten écht kan raken met beeld, geluid, licht en geur.