biedt real-time informatie en leid bezoekers door een ruimte door digitale bewegwijzering
Het is bewezen: audiovisuele technieken hebben een positieve impact op de klantervaring. Digitale bewegwijzering is een technologische oplossing die gebruikt wordt om bezoekers te leiden door een fysieke ruimte zoals een winkel. Het biedt real-time informatie over de locatie, openingstijden of aanbiedingen. Digitale bewegwijzering maakt het mogelijk om snel informatie te updaten en te personaliseren, wat zorgt voor een verbeterde bezoekerservaring.
Benieuwd hoe jij WOW kan creëren met digitale bewegwijzering? Wij helpen je graag!
Doeltreffende digitale bewegwijzering
Bewegwijzering kan op allerlei creatieve manieren worden ingezet binnen retail. Als specialist in het bedenken en maken van audiovisuele toepassingen weten we precies welke digitale oplossingen écht toegevoegde waarde biedt voor jou én jouw klanten. Alles om de winkelervaring te versterken door middel van digitale instore communicatie. Om je te adviseren over de best mogelijke audiovisuele oplossing, begrijpen we graag jouw uitdagingen en doelstellingen. Zo wordt de aanschaf van bijvoorbeeld een scherm niet zomaar een leuke gadget, maar een enorm doeltreffende oplossing! Het doel? Dat jij straks met twinkelende ogen roept: “Hier zocht ik naar!”. Benieuwd naar de mogelijkheden? Bezoek ons experience locatie in Breda of Amsterdam. Hier kun je de kracht van digital signage zelf ervaren!
Toepassingen van Livingprojects kom je onder andere tegen in vestigingen van Gentiluomo, G-star, Tricorp, Vodafone en Puma PSV Fanstore.
Een maximale impact met digital signage
Producten even aanraken, zien, horen en voelen. Maar liefst 50 tot 80% van de aankoopbeslissingen worden in de winkel zelf genomen. Veel hè? Daar kun jij je voordeel mee doen. Digital Signage speelt in op verkoopkansen en helpt je bij het behalen van diverse doelen, zoals:
-
Een verbeterde klantervaring creëren
-
Aandacht trekken of een stopmoment vormen door narrowcasting
-
Koopbehoefte triggeren
-
Een hybride winkelervaring bieden: online en offline winkelen verbinden
-
Promotie van een specifiek product of productgroep
-
Upsell stimuleren met een dynamisch Retail concept
-
Merkbeleving vergroten
-
Personaliseren van de in-store ervaring
Samen de customer experience versterken door digitale bewegwijzering?
Ben jij benieuwd naar de kracht van onze audiovisuele- en lichtoplossingen die we inzetten voor een duidelijke bewegwijzering? JA? Tik ‘m aan! Wij ook. Hieronder nemen we je mee in ons stappenplan richting hét WOW resultaat.
1. bezoek op onze experience locatie
Wij nodigen je graag vrijblijvend uit op één van onze experience locaties in Breda of Amsterdam, hier kun je alle mogelijkheden zelf in de praktijk ervaren. Vervolgens bekijken we samen wat je met audiovisuele toepassing bereiken? Meer herhaalaankopen? Langere tijd in de winkel? Wat zijn vereisten, wensen, dromen? We zetten alles op een rijtje en inspireren jou met een oplossing die het beste aansluit bij jouw situatie. Van één beeldscherm of videowall tot aan maatwerk, wij beloven WOW!
2. Systeemopmaak & inrichting
Wij zorgen voor de inrichting van de door jouw gekozen audiovisuele oplossing en maken templates op in je eigen huisstijl. Het systeem is direct klaar voor gebruik! Dat is het unieke van ons Smart Retail systeem.
3. ADD WOW
Klaar om WOW toe te voegen! Je kan nu zelf aan de slag met relevante content, voor bijvoorbeeld het creëren van merkbeleving, het tonen van campagnebeelden en highlighten van promoties. Kortom: jouw klanten écht raken!
4. Service & support
Om alle WOW te behouden moet er soms onderhoud of service plaatsvinden. Denk hierbij aan een storing of een armatuur die aandacht nodig heeft. Daarom bieden we een service concept waarbij we 24/7 bereikbaar zijn.
Cases interactieve retail
Sparren over een 100% kippenvel videowall en merkbeleving?
Benieuwd naar de mogelijkheden van een videowall voor jouw fysieke winkel? Wij brainstormen graag over hoe jij jouw klanten écht kan raken met beeld, geluid, licht en geur.